"whoever you are, or whatever it is that you do, when you really want something, it's because that desire originated in the soul of the universe. It's your mission on earth." ...."And when you want something, all the universe conspires in helping you to achieve it." Paulo Coelho

 

Twenty years from now you will be more dissapointed by the things that you didn´t do than by the ones you did do.. so throw off the bowlines, sail away from safe harbour, catch the trade winds in your sails. Explore. Dream.Discover... Mark Twain


"Y haciendo cosas que rompo para arreglarlas y volver a romperlas paso mi tiempo...
y el tiempo se acaba...y la vida no espera..."
El niño de las pinturas. (Granada)

la vida es sueño

la vida es sueño

Choose a dream, choose a place, choose companion, choose a date, choose your rites of passage, choose good music, choose good books, choose you lucky charms, choose your fairies and your demons, choose your fears, choose finding yourself, choose getting lost, choose creating yourself, choose me please, choose laughs and dias felices, follow the signs and your fate, and then enjoy the ride .. till the end and say hello to Angels...

sábado, noviembre 24, 2012

donde estabamos???

fear nada
bonita banda sonora para carrera matutina espantando pavos y faisanes....
agosto del 94... el verano antes de empezar la universidad... dias felices...

Hace ya tanto tiempo,
casi cien años,
recorriendo la Tierra
en un dos caballos.

Hoy vuelven a romper
las olas del séptimo mar
contra esa foto en la pared
con el Papa de El Palmar.

Es difícil descubrir
que aquel soy yo.
Es difícil descubrir
que aquel soy yo.

Hace ya tanto tiempo,
casi cien años,
esos discos gigantes
nos marcaron tanto.

Con aquellas canciones
por los campos dorados,
fue en aquel agosto,
para siempre a mi lado.


2 awesome people left comments.. muchas gracias:

raúl dijo...

qué pasada de tema, me ha encantado. es difícil reconocer el yo de entonces, el del año 94.

silversroadnottaken dijo...

diferentes pero no tan distintos,,,,