"whoever you are, or whatever it is that you do, when you really want something, it's because that desire originated in the soul of the universe. It's your mission on earth." ...."And when you want something, all the universe conspires in helping you to achieve it." Paulo Coelho

 

Twenty years from now you will be more dissapointed by the things that you didn´t do than by the ones you did do.. so throw off the bowlines, sail away from safe harbour, catch the trade winds in your sails. Explore. Dream.Discover... Mark Twain


"Y haciendo cosas que rompo para arreglarlas y volver a romperlas paso mi tiempo...
y el tiempo se acaba...y la vida no espera..."
El niño de las pinturas. (Granada)

la vida es sueño

la vida es sueño

Choose a dream, choose a place, choose companion, choose a date, choose your rites of passage, choose good music, choose good books, choose you lucky charms, choose your fairies and your demons, choose your fears, choose finding yourself, choose getting lost, choose creating yourself, choose me please, choose laughs and dias felices, follow the signs and your fate, and then enjoy the ride .. till the end and say hello to Angels...

sábado, diciembre 08, 2007

LOS DESPERFECTOS... LO MAS DIFICIL DE TODO, MEDIR Y EQUILIBRAR SI UN DIA CAMBIO TODO POR LO QUE TU ME PUEDES DAR

fear nada
Aquello terminó,
aquello te minó,
lo lamento.
yo tengo el corazón
en duelo y el dolor
en el cuerpo.

El vuelo que perdió
el barco que zarpó
desde el puerto
como un acordeón
abriendo la estación
del invierno.

He olvidado mi mejor momento
pero lo llevo dentro.

Los buenos tiempos
los desperfectos
lo más difícil de todo
medir y equilibrar
si un día cambio
todo por todo lo que tú me puedes dar.

El lunes se acostó
hurgando en el cajón de los sueños,
el martes descansó
sacando del cajón el dinero.

He olvidado mi mejor momento
pero lo llevo dentro.

Los buenos tiempos
los desperfectos
lo más difícil de todo
medir y equilibrar
si un día cambio
todo por todo lo que tú me puedes dar.
ITS BEEN SUCH A LONG TIME SINCE WE HAVE NOT LOVE

(QUIQUE GONZALEZ)
NO ME LA QUITO DE LA CABEZA ..

">

1 awesome people left comments.. muchas gracias:

Anónimo dijo...

yo si que no te quito de la cabeza, aunque me pese..