"whoever you are, or whatever it is that you do, when you really want something, it's because that desire originated in the soul of the universe. It's your mission on earth." ...."And when you want something, all the universe conspires in helping you to achieve it." Paulo Coelho

 

Twenty years from now you will be more dissapointed by the things that you didn´t do than by the ones you did do.. so throw off the bowlines, sail away from safe harbour, catch the trade winds in your sails. Explore. Dream.Discover... Mark Twain


"Y haciendo cosas que rompo para arreglarlas y volver a romperlas paso mi tiempo...
y el tiempo se acaba...y la vida no espera..."
El niño de las pinturas. (Granada)

la vida es sueño

la vida es sueño

Choose a dream, choose a place, choose companion, choose a date, choose your rites of passage, choose good music, choose good books, choose you lucky charms, choose your fairies and your demons, choose your fears, choose finding yourself, choose getting lost, choose creating yourself, choose me please, choose laughs and dias felices, follow the signs and your fate, and then enjoy the ride .. till the end and say hello to Angels...

martes, abril 24, 2007

y me das calor y me das la vida

fear nada, gracias por la cancion locosss">
junto con la de electricistas mi favorita,,
Niños Mutantes - Manual de autoayuda
Cada día puede ser mucho mejor,solamente
tengo que mirarte a ti.respirar despacio
para comprender,que estás aqui,que estas
aqui,que estás aqui,que estas aqui.
Hoy me quedaré sentado sin hablar,escuchando
los susurros del cañón,mirando la trayectoria
con que van los disparos que lanza mi corazón,
son para ti,son para ti,son para ti,son para ti
No quiero tus besos,yo te quiero a ti.Quiero
tus caderas y tu estómago.Ya no necesito ayuda
porque tú ya me das la fuerza para sonreir.
Y estás aqui,y estás aquiy estás aqui,y estás aqui.
Y me das calor,y me das la vida
Y me das calor,y me das la vida
Y me das calor,y me das la vida
Y me das calor,y me das la vida

1 awesome people left comments.. muchas gracias:

Lolita dijo...

jajajja, pero ese montaje quien te lo ha dedicao? tus alum@s? pero que bueno...no tiene desperdicio...