"whoever you are, or whatever it is that you do, when you really want something, it's because that desire originated in the soul of the universe. It's your mission on earth." ...."And when you want something, all the universe conspires in helping you to achieve it." Paulo Coelho

 

Twenty years from now you will be more dissapointed by the things that you didn´t do than by the ones you did do.. so throw off the bowlines, sail away from safe harbour, catch the trade winds in your sails. Explore. Dream.Discover... Mark Twain


"Y haciendo cosas que rompo para arreglarlas y volver a romperlas paso mi tiempo...
y el tiempo se acaba...y la vida no espera..."
El niño de las pinturas. (Granada)

la vida es sueño

la vida es sueño

Choose a dream, choose a place, choose companion, choose a date, choose your rites of passage, choose good music, choose good books, choose you lucky charms, choose your fairies and your demons, choose your fears, choose finding yourself, choose getting lost, choose creating yourself, choose me please, choose laughs and dias felices, follow the signs and your fate, and then enjoy the ride .. till the end and say hello to Angels...

martes, enero 16, 2007

gatoooo lolyta.. libre del 19 AL 25... ELEGIR ELEGIR




fear nada

5 awesome people left comments.. muchas gracias:

Anónimo dijo...

.....yo prefiero New York, New York...asi cumpliría uno de mis deseos...
pero me da igual...los italianos son tan.... melosos....y pulpos.... y tu sabes como vamos de esas cosas....k mala soy...pero lo genial es ir contigo....
kss
Lolyta

Anónimo dijo...

al fin del mundo iria contigo, niña de tarde de lluvia y noche de sol. buen dia

Anónimo dijo...

ays, qué mala leche me da. joé, que no coincidimos en naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. te llamo el weekend. au revoir.

Anónimo dijo...

gato mosqueaooooooo jajjaja que gracia me has hecho joia,.. tranquila que ya nos inventamos algo...jajaja algo saldra algo saldra...

Anónimo dijo...

...al final, pa la Palma que iremos... si es que el presupuesto no da pa más....
besos...mil